Ajánló

angol.jpg

11772-1.jpgFacebook-icon.png

A1QSfg_CYAABjRe.jpg

Feedek

2013.07.29. 13:32 Hanna's Style

Még mindig pöttyök

Sziasztok!

Ismét egy rövidebb kihagyás után jelentkezem, sajnos fogynak az ötletek, a bemutatandó ruhák, kiegészítők is. Plusz mivel abbahagytam a Pretty Little Liars nézését, mert meguntam, ezért most arról sem tudok nyilatkozni konkrétan, hogy Hanna milyen ruhákat visel a 4. évadban. Úgyhogy ha valaki érez magában egy kis kreativitást, meg blogolási vágyat és még a 4. évadot is nézi, az írjon nekem itt kommentben, hogy szeretne csatlakozni, a jelenlegi két fős HannaStyle csapathoz és a részleteket pedig később megbeszéljük.

Most viszont megmutatok egy újabb alkotást, remélem tetszeni fog, és mivel nem saját ötlet, ezért csatolok egy linket ahol megmutatja a készítő, hogy hogyan is kell megcsinálni a pöttyös körmöket.

És aztán mutatom, hogy az enyém, házi eszközök segítségével milyenre sikerült:

774507_584863511565166_1006641387_o.jpg

A házi eszközök alatt értem a celluxot, amivel végülis a fekete rész határát elkészítettem, plusz a pöttyök elkészítéséhez használtam külön arra alkalmas ecsetet, amit fél éve szereztem be az AVON-ból, de gyanítom, hogy kapható máshol is, mint pl. DM vagy Rossmann.

Remélem tetszik ez a mű is, hamarosan jövök egy újabb bejegyzéssel, addig is egy kis türelmet, és várom a jelentkezőket!

Szép hetet kívánok minden olvasómnak!

A.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hannastyle.blog.hu/api/trackback/id/tr165431996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása