Ajánló

angol.jpg

11772-1.jpgFacebook-icon.png

A1QSfg_CYAABjRe.jpg

Feedek

2013.01.29. 12:16 Hanna's Style

A cipő mindig fontos.

Sziasztok. 

Ma a legújabb és kedvenc cipellőmet mutatom meg nektek. Sajnos még nem sokat volt a lábamon, mert mire megvettem, beállt a rossz idő meg a hideg. Úgyhogy alig várom már a tavaszt, hogy végre felvehessem.

Vessetek rá egy pillantást! Az a kis kockás masni nagyon feldobja az egészet. Mikor megpillantottam a boltban, tudtam, hogy nekem ez kell. Szerelem volt első látásra. :) És annak ellenére, hogy elég magas a sarka, nagyon kényelmes. Soha nem gondoltam, hogy egy magassarkú az lehet, de ez igenis az. Amúgy egy vidéki kis cipőboltból származik és elég drága volt. Ára: 9.990 Ft

Szerintem ez is elmegy Hanna stílusához, bár ilyen fajta cipőre nem emlékszem, hogy lett volna rajta. Remélem nektek is tetszik.

A.

cipő3.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hannastyle.blog.hu/api/trackback/id/tr945050885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása