Ajánló

angol.jpg

11772-1.jpgFacebook-icon.png

A1QSfg_CYAABjRe.jpg

Feedek

2013.02.05. 12:00 Hanna's Style

Áll a bál

Helló helló.

Mint ígértem, ma hoztam a már többször említett Impresszió üzletből egy akciós rucit, ami a tegnap fülbevalóhoz akár jó is lenne.  Én az utóbbi időben szerelmes vagyok a fekete minikbe, bár konkrétan nekem egy sincs, mert nincs hova felvennem, nem vagyok az a nagy bálozós típus. De a fekete mindenkinek jól áll, nem lehet rossz választás, ráadásul ez a szín még karcsúsít is.

Mit is mondhatnék még? Semmit. Árát láthatjátok, bár ez tényleg akciós, ami azt jelenti hogy kb. a duplája volt még pár hete. De azért szép.
Holnap pihenőnap, csütörtökön pedig este jövök csak. Legyetek jók. 

A:

báli.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hannastyle.blog.hu/api/trackback/id/tr185061281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása