Ajánló

angol.jpg

11772-1.jpgFacebook-icon.png

A1QSfg_CYAABjRe.jpg

Feedek

2013.01.24. 11:38 Hanna's Style

Feltűzött haj Hanna módra

Ma úgy gondoltam, hogy a legújabb részből hozom nektek Hanna haját. Hát ez egy kicsit furcsán hangzik, de nem találtam jobb szót :)

Sajnos erről a hajviseletről csak homályos képet találtam, mivel a film közben fotóztam és lehetetlen volt éleset csinálni, de azért felteszem, nézzétek meg. Közben pedig kitalálom, hogy hogyan van ez feltűzve. Mindenesetre nekem tetszik. Ti hogy vagytok vele? 

Nos akkor nézzük lépésekre bontva:

1. Elől hagyjatok ki minkét oldalon egy-egy tincset plusz a frufrut.
2. Kicsit tupírozzátok meg a fejetek tetején a hajat, jobb lesz az állása.
3. A maradék hajat bontsátok fel úgy, hogy hátul két copfra, illetve oldalt két copfra.
4. Az előzőleg létrejött copfokat csavarjátok meg és a hátsókat felfele tűzzétek, az oldalsókat pedig hátrafele.
5. A csatokkal úgy tűzzétek meg, hogy a copfok felső pár centije kiálló maradjon.

Így valami hasonló jön majd létre, mint ami a képen van. Nem mondom hogy tökéletesen ugyanolyan lesz, mert nem látom rendesen, hogy lett ez feltűzve, de sokat próbálgattam és csak így jött ki hasonló. 

Persze ha nektek van jobb ötlet egy ilyen konty létrehozásához, kérlek írjátok meg kommentben. Várom az ötleteket. :)

A.

hannafloralpeplumtop.pnghaj3.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hannastyle.blog.hu/api/trackback/id/tr135040672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása