Ajánló

angol.jpg

11772-1.jpgFacebook-icon.png

A1QSfg_CYAABjRe.jpg

Feedek

2012.08.24. 11:41 Hanna's Style

Az első ruhaösszeállítás

Szép pénteket minden látogatónak! :)


Ma, mint ígértem hoztam egy összeállítást. És hogy Hanna ruháiról is szó essék, elmondom hogy ebben a tekintetben mi jellemző.

  • Csajos rucik
  • Színes felsők, nadrágok, szoknyák
  • Rövid szoknyák
  • Fodros felsők, ingek

Hannas képeket azért nem rakok fel, mert nem tökéletes mása az én ruhatáram az övének, csak a stílusát próbálom követni. De lesz olyan is amikor tudok feltenni képet összehasonlításképpen, mert épp most szereztem be egy imádnivaló nacit, hasonlót mint amilyen a Pretty Little Liars nemrég leadott részében volt Hannan. :)

És itt a kép, nézzétek meg, aztán mondom az árakat is.

ruha2.jpg

Felső: bármilyen kínai üzletben találtok 1190 Ft -1990 Ft
Szoknya: Invázió (Sopron)  1990 Ft
Övről árat nem tudok, mert anyukámé volt :) de bármilyen üzletbe bementek, tuti hogy lesz ott is hasonló.

A szoknyát egyébként lehet úgy hordani hogy térdig érjen, de akár úgy is, mint ahogy a jobb felső kis kockában látható. Szerintem Hanna inkább ezt az utóbbit szeretné jobban.

Megjegyzésként mondanám, hogy divatba jöttek a csipkés cuccok, úgyhogy érdemes benézni a boltokba ilyenekért, mert szerintem beillik a csajszi gardróbjába. :) Még ma hozok egy oldalajánlót, ahol tudtok hasonló ruhákat rendelni. 

(Bocsánat a képek minőségéért, de egyenlőre nincs fényképezőm, így telefonnal vagyok kénytelen fotózni.)

Még ma visszatérek.

A.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hannastyle.blog.hu/api/trackback/id/tr314729302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsoffii 2012.08.28. 08:02:28

Csodás ez a szoknya, tetszik az oldalad! :)

Hanna's Style 2012.08.28. 10:21:42

@Zsoffii: Köszi, igyekszem :) Látogass vissza máskor is! A.
süti beállítások módosítása